SALAM IMTIHAN


Sudah lama benar saya tidak meng'update' blog nie. Sekarang sudah memasuki fatrah peperiksaan akhir bagi semester ini. Terlalu cepat masa berlalu, pejam celik sudah hampir 2 tahun saya menuntut ilmu di UIA. Masih lagi berbaki dalam 2 tahun sebelum saya tamat belajar. Rasa cemburu juga dengan alang saya yang bakal menamatkan pengajian ijazah muda pada bulan Mei ini. Apa-apa pun saya perlu berusaha bersungguh-sungguh untuk membalas jasa ummi dan ayah yang banyak berjasa serta tidak dilupakan penaja pembelajaran saya, YBR. Buat adik-adik usrah saya, Farah Wahida, Nabilah, MasyitahZulaikha, Ayunni, Sariyana, Shafiqah, Asmah, bittaufiq wannajah buat kalian. Tidak lupa juga adik beradik Usrah Saadah, along, ayong, angah, acik, uda, anje- semoga kalian dipermudahkan segala urusan dalam menjawab peperiksaan.

Bersedia untuk bertempur di medan ilmu: 
 
1/4 - tafsir mawdhu'i
2/4 - intro to political science
8/4 - i'jaz al-Qur'an
10/4 - madkhal ila Fiqh
15/4 - takhrij al-Hadith
16/4 - tahfiz 3

Sudah cukup kelengkapan senjata??
Tepuk dada tanya diri ....
0 Responses

Catat Ulasan